Art. 13.    RETURNAREA PRODUSELOR si CODUL DE PROMOTIE

13.1. “Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.

13.2. Consumatorul /Clientul este obligat sa notifice Emozioni Moda intentia sa de a returna produsele achizitionate.fiind obligat sa faca aceasta notificare atat telefonic la numerele de telefon: +40 732 819629, cat si prin e-mail la adreasa contact@emozionimoda.ro mentionand numarul comenzii, numele intreg si adresa. precum si codul produselor pe care doreste sa le returneze  urmand sa alature aceste copii la prodursele restituite,  fara a da absolut nici o explicatie si fara a plati penalitati sau despagubiri. 

13.3. RETURUL sau SAU INLOCUIREA PRODUSULUI se va efectua prin serviciul postal  POSTA ROMANA. Optiunea de Retur Gratuit NU se aplica pentru coletele trimise in strainatate. Coletul ce va fi trimis prn alt servici de curierat decat POSTA ROMANA se declara RETUR  NUL.

13.4 Consumatorul /Clientul este obligat sa notifice Emozioni Moda intentia sa de a-i fi inlocuite produsele achizitionate in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor. Orice alta notificare care ajunge dupa acest termen este declarata nula.

13.5. Consumatorul /Clientul poate opta pentru returnarea contravalorii produselor sau achizitionarea altor produse din magazinul nostru.. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, se va  plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, se va  primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

13.6. Daca din greseala, s-a livrat alt produs decat cel comandat Consumatorul /Clientul trebuie sa semnaleze cat mai curand posibil acest lucru (maxim 10 zile lucratoare), pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Emozioni Moda Shop srl. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Emozioni Moda Shop srl.

13.7. In cazul in care Consumatorul /Clientul expediaza  coletul cu plata ramburs,  prin alt serviciu de curierat in afata de Posta Romana, Emozioni Moda   isi rezerva dreptul  de a refuza acest colet, fara nici un fel de notificare ulterioara considerand returul ca ne-valid.

13.8. In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit), Emozioni Moda va considera returul ne-valid si va fi indreptatita sa refuze restituirea pretului.

13.9. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va realiza in cel mult 7 de zile de la confirmarea returului.

13.10. In cazul in care Clientul solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in limitele stocului din acel moment si in conditiile unei comenzi normale.

13.11. In cazul in care Consumatorul /Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea iar Emozioni Moda nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru.

13.12. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre Client, nu se ramburseaza.

13.13. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre SC Emozioni Moda Shop srl doar daca returul / re-expedierea se efectueaza cu serviciul de curierat  POSTA ROMANA, alt  serviciu de curierat  produce efecte de nulitate a transportului. Optiunea de Retur Gratuit NU se aplica pentru coletele trimise in strainatate. 

13.14.  CUPONUL DE PROMOTIE se aplica doar la al doilea produs comandat.  Cuponul de Promotie apare ocazional, pe perioade determinate de timp, se aplica doar  la diferite articole si pentru diferite marimi si  este valabil in limita stocului disponibil. Cuponul de Promotie  poate fi variabil ca suma  sau procent,  Suma promotionala care se acorda unui produs sau procentul promotional acordat de catre Emozioni Moda este scris/anuntat la fiecare produs care intra in categoria sus mentionata si poate fi modificat oricand de catre Emozioni Moda fara un anunt prealabil.  Cuponul de Promotie  nu se aplica produselor care  fac parte din categoria OUTLET.

13.15. Cum se obtine Cuponul de Promotie:  In baza paginii „HOME” se deschide  fereastra cu „CERE  CUPONUL DE PROMOTIE” unde Consumatorul /Clientul printr-o adresa de e-mail valida cere acest cod de promotie pentru al doilea produs dorit. Totodata CUPONUL de PROMOTIE  poate fi cerut si pe Facebook , pe pagina noastra Emozioni Moda, intr-un mesaj privat. La aceasta adresa Emozioni Moda va trimite catre Client un COD pentru folosirea CUPONULUI de PROMOTIE  si toate informatiile necesare utilizarii acestuia.  Valabilitatea unui cupon este 24 ore de la furnizarea acestuia, urmand ca dupa acest timp sa devina NUL. Emozioni Moda nu isi asuma nici un fel de culpa daca Consumatorul /Clientul nu foloseste in timp util Codul Cuponului de Promotie  si produsul ales de Consumator/Clientul iese din stoc!